torsdag 9 september 2010

Sopkorg och kommod

I dag har jag och liten skjutsat mamma till flyget och tydligen har min lilla son ärvt sin känslighet efter mig.. Vi satt och snyftade i kapp hela vägen hem! Usch och fy, bland det värsta jag vet är att säga hej då.. Även om man vet att man snart ses igen!
Innan mamma åkte sprang vi in i våran lilla butik här nere i centrum och vad hittar jag, om inte en perfekt sopkorg till nya kontoret!





Den efterlängtade kommoden till badrummet kom i går och min kära sambo har satt den på plats, duschen sitter uppe, toastolen är plats och det ända som återstår nu är att få bubbelbadet på plats.. Och förhoppningsvis blir det redan i morgon!



En liten tjuvkik på kommoden.. Som kommer från vedum och är supersnygg!

I dag flödar kreativiteten hos mig och jag bara längtar tills jag får sätta mig ner och ta tag i alla mina projekt! Ett beslut är taget...

Tjingeling

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar