måndag 13 september 2010

Inspiration och trötthet...

I dag är en dålig dag, jag har verkligen sovit jätte dåligt och det har resulterat i en hemsk huvudvärk! Nu är jag ledig i 2 dagar och jag hoppas verkligen att jag kan sova som en prinsessa i natt.. Tänkte faktiskt avsluta denna kväll med ett bubbelbad, och sen krypa ner i en renbäddad och skön säng!

Inspirationen flödade häromdagen och denna tavla blev gjord.. Och pryder nu kontoret!



En av mina favoritbloggar har just nu en tävling där man kan vinna ett valfritt smycke från och självklart måste jag vara med att tävla.. Klockan är ju helt underbart vacker! Och när jag tänker efter har jag faktiskt ingen klocka..
Wish me luck!


How I adore you.. I cannot express. My heart overflows with tenderness.

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar