onsdag 15 september 2010

The livingroom...




Tänkte bjuda på några bilder på mitt vardagsrum och en av männen i mitt liv! Den snart 5 åriga jackrussel hanen Bus.. En underbar liten kille som gillar livet, sova, äta och busa med lillebror! Våran HJÄLTE då det va han som väckte hela familjen när huset brann...



Ser ni min lilla hjälte? Uppkrupen i soffan och tittar ut!




Inte dem bästa bilderna, kanske beror det på det dåliga ljuset eftersom det regnar ordentligt här hos oss i dag! Som ni ser är det svart och vitt i vardagsrummet som gäller just nu... Men det vet man aldrig hur länge! Dock tycker jag svart och vitt är bra grundfärg då man enkelt kan kombinera med andra färger! Jag är faktiskt lite sugen på några lila kuddar..
I dag står det dammsugning på schemat, så det är väl bara att sätta igång..

Tjingeling

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar