tisdag 14 september 2010

Nya skor och frukostdate

I morse när jag skulle lämna liten på dagis, och höll på att sätta på honom skorna.. Tittar han allvarligt på mig och säger; Mamma dom är liten och pekar på skorna! Mamma ippa såna jag.. Vad den lilla prinsen menade var att skorna var för små och att jag skulle köpa nya till honom! Sagt och gjort, liten har fått nya skor!


Nya tuffa Adidas skor i blått och vitt..

Efter lämning på dagis var det dags för frukostdate med söta vännen Emma.. Alltid lika mysigt att träffas och tiden flyger iväg! Vi börjar med frukost och sen blir det shopping.. I dag var det liten som fick ny tröja och nya byxor! Ja okey det slank faktiskt ner en sak till mamman också..

Nu ska jag ut i det soliga vädret och njuta!
Tjingeling..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar