måndag 13 februari 2012

Vi testar något nytt





Godmorgon!

Jag hade turen att vinna en provvecka med Middagsklubben på statoil.. Mat för 4 personer i 4 dagar! Det ska bli riktigt kul att testa på lite ny mat och bara grejen med att inte behöva tänka är ju underbar.. Någon annan bestämmer vad du ska laga, helt fantastisk!
Bland det värsta jag vet när jag vaknar efter att ha jobbat natt är att behöva klura ut vad det ska bli för middag, har jag det hemma eller måste jag handla?! Så det här måste vara räddningen för nattjobbare, småbarnsföräldrar och alla andra stressade människor som har slut på fantasi och inspiration gällande mat...

Det ser ut som om att det är riktigt god mat denna veckan, det enda sambon knorrade om var broccoli och blomkålssoppan!









Återkommer med betyg på denna prova på vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar